依科巴耶裏語翻譯翻譯社

No limit in the sky

When it comes to you翻譯社 comes to you

當提到你時

就不會獨自起床時,身旁空蕩蕩的

我不盲目

敞開翻譯公司的心,去除一切耽憂

這是我從我心底說出的真心話

然後獨自後悔著

當提到你時,當提到你時

(It comes to you)

不過小我感覺這首歌特色有點不足,不敷catch跟洗腦

Watch me speak from my heart

Want you to share that

此刻,我要給你我的掃數

-

When it comes to you

Watch me speak from my heart

一切都是對的

There's no crime

Let's take both of our souls

And intertwine

With every breath that I take

希望你能與我分享

Let's take both of our souls

(Share) When it comes to you

Don't be blind

我但願翻譯公司能與我分享

When it comes to you

當提到你時,當提到你時

這是我從我心底說出的真心話

沒有我不克不及遵照的諾言

當提到你時

I want you to share that air with me

一切都是對的

When it comes to you

我願為翻譯公司爬上峻峭山壁

但願你能與我分享

There's no crime

Want you to share that

讓我們帶走對方的魂靈

 

當提到你時

There's no crime

That I won't fly for ya

所以才如許拍

我不盲目

固然不太清晰想表達什麼

 

粉絲團揭幕摟=)喜好我翻譯的朋友接待幫我按個讚或是留言給我你喜好的歌

Watch me speak from my heart

在我眼中

提到你時

And regret yourself on it翻譯社 oh

分享,當提到你時

No amount of tears in my eyes

 

When it comes to you

我不盲目

There's no promise that I won't keep

When it comes to you, comes to you

讓我們帶走對方的魂魄

眼淚總為翻譯公司哭泣

Cupid in a line


Want you to share that

Don't miss out on a love

I'll climb a mountain, there's none too steep

When it comes to you

當提到你時

Don't be blind

這首2U跟之前與Nicki MinajLil WayneLight ur body up紛歧樣

When it comes to you, comes to you

文章標籤
David Guetta ft Justin Bieber 2U翻譯 2U歌詞 2U David Guetta Justin Bieber Mr.糊口扉頁

當提到翻譯公司時,當提到你時

Ain't gotta wake up to an empty bed

Arrow got your name on it, oh yeah

箭上寫著翻譯公司的名字

這是我從我心底說出的真心話

一切都是對的

今天Justin BieberDavid Guetta一路聯手揭橥新歌2U

牢牢纏在一起

是我無法為翻譯公司飛越的

別在戀愛上錯過了

Share my life, it's yours to keep

Let's take both of our souls

 

沒有極限

並牢牢纏在一路

When it comes to you

非常的舒適配上Justin Bieber有點迷幻的聲音,為整首歌增加了不少特點

而這首最大的吸引點應當是維多利雅秘密女郎?

每口吸氣

當提到你時

And intertwine

愛神已準備好

讓我們帶走對方的魂靈

並緊緊纏在一起

希望你能與我分享

That I won't cry for ya翻譯社 oh no

Don't be blind

-

Now that I give to you all of me翻譯社 oh

可能是想說,希望能獲得女神的芳心,希望跟女神在一起

And intertwine

翻譯公司分享我的生涯,是你的了,好好珍藏

Open up your mind, clear your head

當提到你時



引用自: http://hjk897456321.pixnet.net/blog/post/342437233-%E4%B8%AD%E6%96%87%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E7%BF%BB%E8%有關各國語文翻譯公證的問題歡迎諮詢華碩翻譯公司02-23690932

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜